Yoksa depresyonda mıyım?

Şubat 28, 2017



Ne yapacağım konusunda kararsızım..

Kendimi çokça yalnız hissediyorum. Sahip olduğum çok güzel dostluklar, imkanlar var. Lakin artık hiçbir şey beni mutlu edemiyor. Kahkahalar atarken biran da aslında pek de mutlu olmadığımın farkına varıyorum. Hayatımda eksik bir şeyler var veya mutluluğa öylesine doydum ki artık hiçbir şey beni mutlu etmeye yetmiyor. Yeni dostluklara veyahut farklılıklara ihtiyacım var, ama onların bana ihtiyacı var mı acaba? Aklıma yapabileceğim onlarca şey geliyor. Yapabileceğim yeni şeyler araştırıyorum, bilgi ediniyorum, planlıyorum.. ama bir türlü gerçekleştiremiyorum. Farklı şeyler yapmak istiyorum ancak bir yanımda hiçbir şey yapmadan öylece oturup duvarları seyre dalıp asla gerçekleşemeyecek şeyleri hayal etmek istiyor ki tercihim her zaman ikinciden yana oluyor. Düşlediğim hayallerin gerçekleşemeyeceğinin farkına varınca ise mutsuzluk ve umutsuzluk tekrardan bütün bedenimi sarmalıyor. Ardından tekrar ilk seçeneğe yöneliyorum ve yeniden araştırıyorum, bilgi ediniyorum, planlıyorum.. ama yine gerçekleştiremiyorum. Yine bir şekilde vazgeçiyorum veyahut karasız kalıyorum. Şu boktan döngüden bir türlü kurtulamıyorum. Kuyruğunu yiyen yılan misali sürekli aynı şeyleri yapıyorum ve bundan kurtulamıyorum. 

Koskaca bir kalabalık içerisinde yapayalnız kalırsın ya hani, işte ben uzun süredir bu ruh hali içerisindeyim. Yapayalnız, umutsuz, mutsuz ve sıkkın. Sahi bundan kurtulabilmek için ne yapmalı? Çabalamalı mı yoksa boş verip mutsuzluğu izlemeli mi? Bilemiyorum. Sanırım çokça kararsız ve mütemadiyen yalnızım.


melle. rêveur

You Might Also Like

3 yorum

  1. Bir döngüde olduğunu anlıyor olman bile kurtuluşa yakın olduğunun ciddi bir işaretidir. Ben çok uzun süredir bunun farkında değilim. Cidden yoksa hala döngüde miyim ? Dünya dönüyor ben dönmüyor muyum ? Aklımda deli sorular, çıkmaz sokaklar, boş yorumlar vesaireler vesaireler.
    Aslına bakacak olursak bir çok şeye sahipken bile hiç bir şeye sahip olmadığımızı bilmeliyiz. Sonuçta bunun sahibiz ama yarını kim bilebilir ki...
    Bu arada dürüst olmak gerekirse bloggerda gördüğüm en güzel tema ve tasarıma sahip blogun. Kıskandım doğrusu :)
    Yazılarının ve mutluluklarının devamını dilerim. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşadığım onca güzel anlara rağmen şuan da dahi bu ruh hali içerisinde olmam, sanıyorum ki oldukça hüzünlü. Ancak yazmış olduğun bu güzel yorumdan sonra kısa süreliğine de olsa bu sıkıcı ruh halinden sıyrılıp çokça mutlu oldum. Ayrıca dediğin şeye de katılıyorum. Her şeye sonsuza dek sahip olamayız..
      Yorumun içinde ayrıca teşekkürler efenim :)

      Sil
    2. Elbetteki hüzünlü. Fakat bunu değiştirmek senin elinde. Yeter ki iste. Benimde hayatım şuan darmadağın. Hiç bir şey istediğim gibi değil. Her gün yüzüm asık ve mutsuzum. Ama elden ne gelir diyorum bazen ? Bazende elden çok şey gelir diyerek motive diyorum kendimi. Her gün gitgeller içerisindeyim. Açıkçası yorumum seni mutlu ettiyse bende bundan dolayı mutlu hissettim kendimi. Her şey için bende teşekkür ederim. Sağlıcakla kalın. Vesselam :)

      Sil

Facebook

Flickr Images

Subscribe